HTML

Az index.hu legundorítóbb megnyilvánulásai

Azt hiszem, nem árt egy blog, ahol gyűlik az index.hu mocska.

Friss topikok

  • CoolBrady: És ez a csúsztatás ideillik? index.hu/bulvar/hirek/2009/10/14/leganezta_a_romanokat_a_mizsei_rendo... (2009.10.14. 11:13) Az első...
  • há zé: @Gyulus: én meg a széljobb? Ez a hét vicce! :DDD (pedig épp Monty Pythont nézek :) ) Nem tűnik fel... (2009.10.14. 08:50) Máris egy offtopic...

Linkblog

Máris egy offtopic...

2009.10.13. 18:12 há zé

Lehet, hogy át kell keresztelnem a blogot. Most épp a penzcentrum.hu címen elérhető szennylap hulladékán akadt meg a szemem:

http://www.penzcentrum.hu/cikk/1020284/1/kiszamoltuk_43_millio_loszert_vehetnenek_a_lottonyertes_zsaruk

Hogy lehet egy - a neve alapján - pénzügyi szaklapnak nézhető izé egyik anonim firkásza ekkora gyökér? Arra nem képes, hogy legalább a becsületesnek nem nevezhető nevét odaírja a förmedvénye fölé vagy alá, de másokat mocskolni... no ez már művészi szinten megy a baromarcúnak.

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gusztustalanindex.blog.hu/api/trackback/id/tr271447943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.10.13. 19:13:54

Amúgy ebben a cikkben hol van a mocskolódás?

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.13. 19:26:41

@ifsz: gondolkodj egy picit, hátha leesik...
Egy kis segítség: számolgatta már valaki nagy nyilvánosság előtt, hogy mondjuk mi mindenre futná az általad be nem fizetett adóból? Abból, amit be kellene fizetned, ha nem zsebbe kapnád a fizetésed?
(hátha érted a hasonlatot)

2009.10.13. 20:01:54

Lehet, hogy hülye vagyok, de még mindig nem.

Az nyilvános volt, hogy mennyi a nyeremény, azt meg hogy ki nyerte, nem a pénzcentrum hozta nyilvánosságra. Így már azt sem értem, hogy mi a baj azzal, hogy ilyen összehasonlításokat írnak egy "pénzügyi szennylapban", de jó, elfogadom, hogy nem tetszik és szerintem sincs rendben, hogy ez kiszivárgott.

Viszont nem erről kérdeztem, hanem hogy hol olvastál a linkelt cikkben mocskolódást, mert én nem találom, esetleg idézhetnéd. Te viszont szinte minden mondatodban írtál egy-egy jelzőt, amire inkább ráillik ez a kifejezés, csak emiatt akadtam fönn a dolgon.

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.13. 20:15:31

@ifsz: az egy dolog, hogy honnan a 'csából nyomozták ki a firkászok. Az meg egy másik, hogy miről szól a jelzett "cikk". Ez a (bocs, nem szószerinti az idézet) "hány szemet lehetne kilövetni ennyi pénzből" típusú hozzáállás az, ami zavarja a szépérzékemet, de nagyon.

2009.10.13. 21:00:24

@há zé:

Nem gondoltak ők semmiféle szemkilövésre, szerintem ez eszükbe se jutott, elég baj, hogy itt sokaknak ez jut a rendőrségről eszébe, de ez nem a sajtó hibája. Ez a cikk arról szólt, hogy az újságírónak kapóra jött, hogy kiderült a nyertesek szakmája és így tudta érzékeltetni az összeg nagyságát, hogy mennyit is ér ez az összeg. Ha mondjuk kórházi kollektíva lett volna, akkor orvosi műszerekben számol, ha tanárok, akkor krétában meg iskolapadban. Pl. szemkilövős könnygázlövedékről meg plexipajzsról szó sem volt, pedig azok árára is kíváncsi lettem volna - A Pénzcentrumtól megszokott színvonalhoz képest még egész sok hasznos információ volt benne szerintem :)

Amúgy nem hiszem, hogy ezt egy firkász nyomozta volna ki, itt nem nagyon szoktak az újságírók ilyesmit csinálni. Így látatlanban egy irigy kollégára vagy haverra tippelnék, aki a fülesért kapott pénzzel akarta kicsit kompenzálni, hogy kimaradt a buliból.

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.13. 21:31:21

@ifsz: hogy ki nyomozta ki, ki pofázta el, annak már nincs jelentősége.
Viszont valahogy nehezemre esik az irományban foglaltakat mindenféle alattomos rosszindulattól mentes hasonlatokként kezelni. :(

Gyulus 2009.10.13. 22:35:22

Az idézett cikkben semmi olyan nem volt, amit te ilyen vehemenciával bele szeretnél magyarázni. Egyszerű érdekesség, nem több.

Én azt hittem, hogy ez egy érdekes, hiánypótló blog lesz, de úgy tűnik, csak egy újabb szélsőjobbos ("szemkilövetős") fröcsögés.
Kár, pedig olvastam volna.

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.14. 08:50:32

@Gyulus: én meg a széljobb? Ez a hét vicce! :DDD (pedig épp Monty Pythont nézek :) )
Nem tűnik fel, hogy épp ettől a jobban fasságtól csöpög az említett cikk? Legalábbis másoktól még nem hallottam, hogy ilyesmivel cikiznék a rendőröket.
süti beállítások módosítása